Že pred običajno malico, pred kosilom, zlasti pa pred slavnostno gostijo, si umijemo vsaj roke, če ne tudi obraz, da smo čisti, ko sedemo k mizi.
Najbolj slavna „gostija“ je gotovo sveta maša, med katero prejmemo sveto obhajilo. Ker gre za svet dogodek, za združenje nas in Jezusa, je toliko bolj potrebno biti ČIST najprej V DUŠI. Dušo, omadeževano z grehom, nam lahko očisti le Bog. Prav za to očiščevanje nam je dal zakrament SVETE SPOVEDI.
To je Božji dar, ki se ga ne da primerjati z nobenim zemeljskim darom. Nobena voda, čistilo ali krpa ne morejo iz duše odstraniti greha. To lahko stori le Božje usmiljenje, ki je bilo pridobljeno za ceno Jezusovega trpljenja in smrti na križu. Za ta dragoceni in za nas tako potreben dar, se mnogi težko odločajo.
Marija je v Fatimi priporočila za obhajanje prvih pet sobot na prvem mestu prejem zakramenta svete spovedi.
Marija to ni storila brez razlogov. Za odkrit pogovor z Bogom, torej za molitev, za vreden prejem svetega obhajila, za iskren odnos z Bom in osebni duhovni napredek je najprej potrebno odstraniti greh. Če želimo navezati prijateljstvo z Bogom, ki je v bistvu sama svetost, je potrebna tudi naša svetost. Grešno in sveto ne gre skupaj. ZATO JE PRVI KORAK ZA PRISTNO OBHAJANJE PRVIH SOBOT PREJEM ZAKRAMENTA SVETE SPOVEDI. To ne more biti le formalnost brez dobre priprave, kesanja, trdnega sklepa in odkrite izpovedi lastnega duhovnega stanja.
K vsaki spovedi pristopimo tako temeljito, kot bi bila to zadnja spoved v življenju. Pred vsako spovedjo si vzamemo vsaj deset do petnajst minut časa, da premislimo, kako je potekalo naše življenje po zadnji spovedi, predvsem kaj ni bilo v skladu z Božjimi in cerkvenimi zapovedmi. Ko uvidimo svojo TEMNO STRAN ŽIVLJENJA, obudimo kesanje. Če le mogoče popolno ali vsaj nepopolno. Nato naredimo premišljen načrt (trdni sklep), v čem se bomo nujno poboljšali. Vse grehe odkrito brez olepševanja priznamo pred Bogom in spovednikom. Pokora naj bo vsaj malenkostna zadostitev za storjene grehe.
K sveti spovedi lahko gremo že nekaj dni pred prvo soboto (pred prvim petkom), le paziti moramo, da smo na dan prve sobote v stanju posvečujoče milosti, da lahko v čisto dušo prejmemo sveto obhajilo.
Župnik